Reklamační podmínky

 

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na: a) vady vzniklé běžným používáním b) nesprávným použitím výrobku c) nesprávným skladováním Postup při reklamaci: 1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně 2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu 3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu 4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.

Jakékoli reklamace zasílejte na:

FIORD s.r.o.

Smila Osovského 24

674 01 Třebíč

Reklamace a servis při velkoobchodním prodeji:

  • pro záruční servis výrobků či reklamaci je nutné dodat, u prutů a navijáků originální záruční list společnosti Fiord, s.r.o., číslo faktury zboží ze které bylo zakoupeno, spolu s vyplněným reklamačním protokolem a popsáním závady a dokladem o prodeji zboží.

  • Bez těchto údajů nebude Vaše reklamace vyřízena!